BEDRIFTSARRANGEMENT/ KICK OFF

Firmaeventer deles gjerne opp i 2 deler. Private for ansatte eller sammen med kunder.

Dersom dere skal ha et arrangement for deres bedrift og ønsker å være trygg på at sommerfesten, julebordet, kurs- konferansen, eller årets Kick off arrangement blir gjennomført på best mulig måte, lønner det seg å bruke profesjonelle samarbeidspartnere.

Ta kontakt med oss for et uforpliktene møte.
 

 

 

BRYLLUP

Vår erfaring, varierer utifra hvilke behov brudeparet ønsker.

Underholdning er en selvsagt del av denne feiringen.

Vi ser det er allsidige trubadurer, danseduoer, eller en Dj med anlegg lyd og lys som er mest etterspurt.

Vi leier også ut Toastmastere, som kan være med å sette preg på kvelden.

Anbefalingen er uansett at du alltid slår på tråden, slik at vi sammen finner den rette underholdning for din omgangskrets, med hensyn til aldersspenn, lokaliteter og forventninger.

STØRRE ARR. SOM SKIPSDÅP OG LANDSMØTER

Et større arragement krever logestikk, oversikt og erfaring. Dette for å utføre et profesjonellt event.

Det er mange faktorer som spiller inn. Størrelse, type mennesker, budskap og underholdning. Sammen med våre samarbeidspartnere kan vi tilby vår "dyrebare" erfaring. Vi kan ordne lokale, overnatting, lyd/lys, Scene, transport, vakthold og personell.

Vel, vi kan bistå med det meste. Ta kontakt, slik at vi sammen skreddersyr ditt behov.

Please reload

Åpningstider

 

Mandag - fredag 09:30 -16:00

 

Kontakt oss

Mail: kontakt@flan-booking.no

Telefon: 70177480

 

 

Postadresse:

Flan Booking

PB 7500

Spjelkavik

6022 Ålesund

 

Besøksadresse:

Kanalveien 1

6010 Ålesund